Néhány szó a berendelésekről

Rendelőnkben a páciensek ellátása pontos időrendben, úgynevezett berendeléses módszerrel történik. Ez ma a korszerű orvosi ellátás egyik alapfeltétele, ami kényelmet jelent a pácienseknek az idegőrlő várakozás megszüntetésével, másrészt lehetővé teszi az orvosnak a kezelések magas szintű szervezését. A magunk részéről mindent megteszünk, hogy be tudjuk tartani a vállalt időpontokat, az orvosi munka azonban a legkiszámíthatatlanabbak közé tartozik. Így sajnos időnként előfordulhatnak kisebb – sőt nagyritkán jelentősebb – csúszások. Ilyenkor (egész pontosan 20 percet meghaladó csúszás esetén), vagy ha a kezelés a mi hibánkból elmaradna, az Ön következő számláján jóváírunk egy, a mindenkori érvényes árlistánkban “kompenzáció” címen szereplő összeget.

Mivel hazánkban elenyészően kevés orvosi vállalkozás nyújt igazán magas színvonalú ellátást, viszont a lakosság körében örvendetesen nő rá az igény, előfordulhat, hogy – különösen a csúcsidőszakokban – csak távolabbi időpontra tudunk helyet biztosítani. Ilyen esetekben megértését kérjük – bár a magunk részéről mindent megteszünk a két látogatása közötti idő csökkentésére (rövid távon számítógépes berendelés-kezeléssel és un. várakozólistás üresjárat-kitöltéssel, hosszú távon pedig állandó fejlesztéssel). Természetesen az orvosi szempontból halasztást nem tűrő (súlyos, szövődményekkel fenyegető, gyorsan romló illetve fájdalommal járó) esetek számára fenntartunk egy akut berendelési sávot.

E rendszer működésének része, hogy ha a páciens egy megbeszélt kezelésen nem jelenik meg, vagy 20 percnél többet késik, akkor berendelési egységenként (a kezelésre szánt idő egy-egy negyed órája) a számláját megterheljük a “rendelkezésre állási díj” nevű tétellel. Ha ez véletlenül Önnel történne meg, kérjük, fogadja megértéssel, hiszen máskülönben pontosan járó (és esetleg kezelésükre heteket váró) pácienseink viselnék e késések terheit. Itt szeretném azt is megjegyezni, hogy ha egy berendelt páciensünk lemondás nélkül “elfelejt” megjelenni, vagy a tervezett kezelési időnek csak egy töredékében ér rá, akkor a kitöltetlen idő alatt (ami komolyabb beavatkozások esetén akár 1 1/2 óra is lehet) a rendelő egész személyzete, a költséges berendezései, s nem utolsó sorban a helyiség is kihasználatlanul áll. Az ebből adódó komoly anyagi kárt a rendelkezésre állási díj - bár Önnek esetleg jelentős tétel - mégsem fedezi. Ez a “káposzta is elveszik, a kecske is éhen marad” tipikus esete. Ellenben ha a megbeszélt dátum előtti nap 17 óráig lemondja időpontját biztos, hogy ki tudjuk tölteni idejét, így a “rendelkezésre állási díjat” el tudjuk engedni. Az előző nap 17 óra utáni, de a megbeszélt idő előtti lemondásnál az összeg felét tudjuk elengedni. Hogy az ilyen költségek halmozódásától megóvjuk, ha Önnek több, előre megbeszélt kezelési időpontja van és valamelyiken nem jelenik meg, a későbbi alkalmakat az elmaradás munkanapjának végén automatikusan töröljük, hacsak addig Ön másképpen nem rendelkezik.

Itt ajánljuk májustól induló új szolgáltatásunkat, az Emlékeztető hívást, amit a fent említett károk kivédésére találtunk ki. Lényege, hogy a kitűzött kezelés napján, vagy az azt megelőző napon figyelmeztetjük Önt telefonon.


 
 

Kérdése van, esetleg bejelentkezne?

Vegye fel velünk a kapcsolatot most!


  +36 20 329-5437   hollywoodmedical@gmail.com   További elérhetőségek